onsdag 3. juni 2015

NIB Utfordring - Hjemmekontor

Månedens NIB utfordring er hjemmekontor og jeg tenkte å vise frem mine løsninger og kreative innslag til denne utfordringen.
Nå er det et gammelt loppis skrivebord som er siste innslag i kontorhjørnet men jeg finner løsninger i det meste, sist var det en gammel høvelbenk som var i bruk.
Trekasser, sigaresker, Norgesglass, gamle malingsspann eller kontorvesker kan brukes til alternativ oppbevaring! 
Sigaresken er et loppefunn, i den oppbevarer jeg penner, kodebrikker og annet plukk som lett blir liggende å slenge i skuffene.
Kontorvesken har blitt ledningsskjuler!
Spray gamle malingsspann med klarlakk og bruk de til å oppbevare penner eller malingspensler, dekorativt og artig å ha fremme på skrivebordet.
Mal innsiden av skuffene i inspirerende farger!
Jeg liker gamle ting og synes det er fint å kunne inkludere de i interiøret på litt andre måter enn det som kanskje var ment;)




Mal innsiden av skuffene i fine, inspirerende farger!
Eller en gammel taburett;)


En retro "Mad Men" aktig kontorveske fungerer supert som ledningsskjuler!


Hvorfor ikke bruke en gammel sigareske til alt småplukk?



To gode hjelpere!

Ingen kommentarer: