mandag 12. januar 2015

En ørliten tur innom bruktbutikken...

Var innom bruktbutikken en tur i forrige uke og fant jo selvfølgelig noe...!
En liten brodert brikke og en herlig, retro sommerduk som jeg bare måtte ha;)
Enda ett sikkert tegn på at det nærmer seg "rett" årstid;)
Fant også ett gammelt speil, med snikret treramme, flotte detaljer og skikkelig gammelt glass, uklart og gulnet, akkurat slik vi liker det!
Har alltid likt slike gamle speil og kan nå telle tre stykker i samlingen.
To "passelige" og ett gedigent ett med noen helt fantastiske detaljer, dette også hjemmelaget (kan vise en annen gang;)
Men de mindre er jeg på jakt etter for de er fine om de henger for seg selv eller sammen med gamle bilderammer for eksempel.
Ny uke med forhåpentligvis! bedre vær...;/



3 kommentarer:

Unknown sa...

Herlige bruktfunn du har gjort. Speil og duker kan man ikke få for mye av. Skikkelig sommerlig den store duken din. Kjenner at jeg gleder meg til vår og sommer nå. Vinteren i år kan liksom ikke helt bestemme seg for om den skal være hvit eller ikke. I går var det 10 minusgrader og snø her. I dag er det null grader og mulighet for smelting igjen...
Klem fra Marit

Bestemors gamle laken sa...

Så fine bruktfunn:)

Jeg er også ofte innom bruktbutikken - der kan man finne skatter som man ikke viste at man ville ha..
Speil har jeg mange av - og flere kommer til. Jeg bruker de rundt omkring i huset - syns di gir så fin stemning<3

Klem, Gerd Kr.

Gårdsjenta sa...

moro å finne litt fint på bruktbutikken! :)