mandag 22. desember 2014

Dagens Gjesteblogger hos Norgesglasset.no!

For en måneds tid siden ble jeg kontaktet av Norgesglasset.no.
De hadde fulgt meg på Instagram og hadde besøkt bloggen min og likte hvordan jeg brukte de gamle Norgesglassene i interiøret.
De lurte da på om jeg kunne lage ett innlegg med Norgesglasset.
Jeg valgte da å dele ett tips som jeg pynter med hver jul;)
Synes det er så koselig å bruke glasset som vase til små søte juletreskudd;)
For å lese hele innlegget så besøker dere Norgesglasset.no eller trykker direkte på linken HER!



3 kommentarer:

angie sa...

their decoration is very nice and lovely !!!
I want a nice christmas party, love greetings from angie

Anonym sa...

Hei Silje Marie! Så kjekt at du fikk være gjesteblogger hos Norgesglasset. Du er så flint til å bruke glassene til mye forskjellig, så det er vel fortjent :-) Ønsker deg og familien din en God Jul. Snakkes på nyåret :-) Klem fra Anne

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Jøss , Norgesglasset du , det var ikke verst !!! Så koselig julepyntet hos deg at ! God romjul til deg ! Klem