mandag 4. august 2014

I Love Møllegaarden...!

Klikket kringle inne på nettsidene til Møllegaarden og en liten uke senere dukket disse herlighetene fra blant annet GreenGate og Ib laursen opp!
Eller rettere sagt, den stakkars sommervikaren hos Posten måtte praktisk talt slepe den gedigne esken ut av bilen da han svingte inn på tunet!
Er lov å kjøpe seg en glede eller ti, spesielt når det er såååå fine ting fra GG og Ib Laursen;)
Til mitt forsvar så var det ikke jeg som kjøpte mest...;)
Og for de av dere som vil unne dere selv noen gleder, her er adressen... www.mollegaarden.dk
Enjoy!





2 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Heisann!
Veldig fin blogg du har, legger meg til som følger her hos deg, eg ;o)
Så masse flott du har kjøpt!!! Den nettbutikken MÅ eg sjekke ;o)
Ha ein fin, fin dag!

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja du det var mange koselige ting du har kjøpt , artig med litt fornyelse av og til ! Klem