tirsdag 16. juli 2013

En taperull... og noen kreative, akutte ideer;)

Når katten sover danser musene på bordet!
I dette tilfelle vil det si at min datter sover og jeg plutselig får en ide`;)
Lenge har jeg hatt en koselig taperull jeg kjøpte på Kremmerhuset med gammel skrift på, men har liksom ikke visst hvor jeg skulle klistre den opp...!
Lampeskjermen i kjøkkenvinduet var første innfall, deretter en grønn hylle på kjøkkenet etterfulgt av diverse blomsterpotter rundt omkring i huset;)
Villeste påfunn var kanskje kjøkkenviften??
Min mann hadde nok ikke sett det hadde det ikke vært for at bildene lå fremme på pcen da han slo den på...blæ...;)
Deretter fulgte utsagnet: "Hva i svarte er det du har funnet på nå!?!"
Hihi, absolutt ingenting som jeg pleier å svare;)
Synes ikke det ble så dumt jeg, enklere å klistre en koselig tapebit på viften enn å kle den inne med gammel plank noe jeg egentlig heller vil, ikke sant?!?
Men nå tror jeg at det er natt her i huset, vi har holdt på ute med renovering av diverse yttervegger men nå var det så mørkt og kaldt at vi ikke orket mer...
Barna har lagt seg og sengen virker veldig fristende nå, god natt alle sammen;)






2 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Hahaha du er som meg , jeg kan gå helt amokk med enkelte ting ! Ble kjempefint på hyllene og kult på viften synes jeg. God klem til deg .

Unknown sa...

det ble jo kjempe fint..
fint å få noen kreative trutelutter ut og du hadde jo en nydelig teip, slik kunne jeg også hatt og gjort noen forandringer her også hehe.. men men
ønsker deg en fin kveld.

klem fra Holum
Anne Margrethe