torsdag 9. mai 2013

1 måned gammel;)

I dag er lille Katarina Othelie en måned gammel;)
Dagene bare fyker avgårde!
Jeg har tilbragt noen timer på kjøkkenet i fred og ro, bare avbrutt av litt amming;)
Jeg har hatt på musikk, tent stearinlys og bakt muffins og bare koplet av litt.
Bakingen resulterte i gulrotmuffins, skulle egentlig lage gulrotkake, men delte opp røren og lagde muffins istedet.
Med ordentlig krem på, til og med med fyll inni;)
Jeg lagde også "vanlige" lyse muffins, de fikk også fyll og frosting, brukte samme krem som på gulrotmuffinsene men hadde i litt rød konditorfarge slik at de ble rosa;)
Måtte jo feire 1 måneds dagen til babyen så da måtte vi ha rosa muffins med rosa perler på;)
Bursdagsbarnet selv lå og sov stort sett gjennom hele besøket, bare avbrutt av litt foring.
Nå er hun nybadet og ligger godt innpakket i senga si;)
Jeg skal hive meg på sofaen tror jeg og lese interiørbladene som jeg egentlig skulle kose meg med i går...!
Sånn gikk det;)





10 kommentarer:

♥ Helen sa...

Høres ut som en koselig dag og nydelig baby :)

Anonym sa...

Ååååå du er vel skjønn som lager til så koselig bord med blomster og nydeligeste rosa muffins,husker når mine var små så var det så stas når dei fyllte ein mnd til,stas det ❤og bare det å sjå utviklingen,herlig!
Nyt dagene og kos deg,så nydelige ho er:)

God klem fra Lillian

Anonym sa...

Da har dere koslig dag ja! Då må du få god lese kveld! Eg vil altid skrive her! Fordi katarina er så søt at eg vil at dere ska bli glad! Eg vil komme til og se katarina snart og snart ofte og! Det blir herlig og godt! Kos dere! God stor klem og helsing christine!

Sommerhuset i bakken sa...

Grattis med 1-månedsdagen til babyen ;-) Så utrolig søt hun er ;-)

Så flott du har dekket - og de muffinsene så bare sååå fristende ut! Nam! Så delikate og fine. De var sikkert kjempegode ;-)

Ha en herlig helg - og kos deg med inspirerende lesing ;-)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Gratulerer så mye ! Så søt da og med sløyfe i håret !!! Nydelig dekket bord med gammelt koppestell og fine blomster og deilige kaker ! God natta til dere ! Klem

Humlehagen sa...

Gratulerer - så nydelig jente og så flott bakst..helt herlig altså!:)Klem fra Else Britt :))

Mona sa...

Gratulerer Othelie med 1 måned <3
Så nydelig bilde av henne du har tatt :-) Får lyst til å snuse inn lukten av baby igjen når jeg ser dette bilde ;-)
De muffinsene dine så virkelig gode ut, på et nydelig dekket bord :-) Her hadde dere nok en koselig kosestund!

Ønsker dere en riktig fin helg <3

Klem Mona

Unknown sa...

Som tiden flyr. Gratulerer til den søte lille prinsessen og foreldrene.
Baksten ser supergod ut.

Klem

Rebekka sa...

Så søte! :) Tiå går så fort med dei små, så du må bare nyta ann :D
Og dei muffinsane såg deilige ut!

Unknown sa...

Gratulerer så masse som mor til denne skjønne vidunderlige lille jenta :) vakker er hun !

Nydelig bord du har dekket også med de herligste saker- nam nam :) ser så godt og innbydende ut !

Ønsker deg og dine en herlig helg

Gode klemmer fra Monica