torsdag 31. januar 2013

Første piknik i år;)

Etter en grusom gårsdag med storm ute så er det ganske utrolig å våkne opp til solskinn, blå himmel og knapt nok en lett bris i dag!
Er skikkelig vårluft ute så jeg og Elvis dristet oss ut på benken i hagen med pledd, puter og siste utgaver av BoligDrøm og BoligPluss;)
Kjempe deilig!
Gleder meg til flere slike stunder nå fremover, er jo siste dagen i januar så dette går heldigvis rette veien;)
Håper det er flere som har fått litt vårluft på seg i dag;)



 
 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrulig herlig det såg ut og jammen skulle ein ikkje tru etter gårsdagen at neste dag skulle bli så fin som idag:)
Herlig at det er siste dag i januar,deiligt at det går mot lysere tider og bare det å kunne sitte ute og kose seg,herlig!

Ein fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Så koselig.
Jeg dristet meg ut med tekoppen i dag, litt kald og veldig fint.
Så koselig dere har det ute også.
Hvor er det huset deres ligger?
Ha en fin dag.
Klem

Brunt sukker sa...

Å SÅ KOSELIGT
JEG OGSÅ BLOGGER OM LYSERE TIDER I DAG
KOS DEG MASSE
KLEM ELI:)

Marianne Leonora sa...

tenk at det går ann å sette seg ut i sola. Her har vi hatt 25 minus siste tiden men nå kommer mildværet noen dager. Kankje det da går ann. Fant bloggen din via min gode venninde på rosaroseblogg. Så koselig det var her. La meg til som følger. Velkommen inn til meg også hvis du har lyst på: marianneleonora.blogspot.no
Klem fra Åsne

Unknown sa...

Oj det så jo så koselig ut :) god le vegg den fjellveggen der og stein holder jo godt på varmen også om den blir varmet opp :)

Lykke til med å overbevise mannen :)

God helg til deg

Smil og klem Monica

Unknown sa...

så koselig piknik du hadde..
å jeg må bare si jeg syns du har en utrolig fin piknik kurv.. slike kunne jeg også hatt meg hehe..

nyt tiden mot someren.

klem anne margrethe