onsdag 3. oktober 2012

Lilleby;)

En av høstens nyheter på tapetfronten er boken Lilleby fra Borge.
Jeg falt helt for denne boken, er bare sååå mange søte tapeter inni.
Og selv om det er en barnebok så er det flere tapeter jeg lett kunne ha tenkt meg selv;)
Koselige rutete tapeter i beige og blått, trær og fugler og ikke minst gamle print av cowboyer og indianere som er digitalisert og fungerer som en fototapet.
Disse printene er slikt som min pappa husker igjen fra sin barndom på 1960 - tallet;)
Bare navnet på boken var nok for meg, da var jeg solgt;)
Det er kommet flere tapetnyheter fra Borge denne høsten, jeg gleder meg til å få inn noen av nyhetene i butikken.
Kanskje vi må tapetsere en ny utstilling eller to?
Flere som går med tapetplaner i høst?
Her er i hvertfall noen smakebiter fra Lilleby;)



 

 




2 kommentarer:

Anonym sa...

Å herlighet så masse fint og eg som var innom ein Fargerikebutikk idag,eg skal jammen ta turen ein annen gang og kikke etter den boka:)
Eg har alltid tapetplaner men ingen vegger,hehe:)
Fin dag til deg!
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

HEI PÅ DEG!
SÅ GØY Å FÅ EN TITT MASSE KOSELIGT HER!
VI SKAL PUISSE OPP ROMET TIL TRINE ...OG DA VILL VI HA EN VEGG MED TAPET TENKTE VI:)
KLEM FRA ELI:)