lørdag 31. mars 2012

Søte Stoffer;)

Skulle aldri stukket innom Stoff & Stil i dag, er jo så utrolig mange fine stoffer der!
Men jeg skulle ha nytt stoff til rokokko stolen, ville ha striper, helst i beige toner, men jeg har begynt å like blått så da endte jeg opp med to stripete stoffer i blått.
De bredeste stripene skal på det siste prosjektet, stolen fra 1870, mens de smaleste skal på den jeg allerede har malt og trukket om.
Da blir det en blå;) tråd som binder de sammen.
Men jeg fant jo selvfølgelig ett annet stoff, kjempe søtt, minner meg om gamle påkledningsdukker i papir.
Henger foreløpig på en kleshenger med gamle klyper på ved siden av Smegen;)






2 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Bedårande, bedårande blir helt såld på dina fina pappersdockor!

Snygga tyger, blått är flott:)

KRAM Helena

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Sant;)
Helt herlige!
Tror det blir kjempe fint med blått på stolene!
Ha en super kveld videre;)
Klem fra meg!